Termeni și condiții

 

Termeni si conditii

 

  1. Un Abonament The Beer Institute include: 

– 6 sticle de bere artizanală românească

– 1 cutie carton 

– 3 cartonase cu informatii despre fiecare stil de bere artizanala romaneasca

– 3 cartonase cu informatii despre parametrii berii (beer tasting notes)

În fiecare lună, specialiștii The Beer Institute selecteaza 3 (trei) stiluri de bere diferite, dintre cele care s-au lansat în perioada respectivă și le pregatesc pentru Abonament- cate 2 sticle din fiecare sortiment. 

 

  1. Informatii despre campanie 

Campania are pagina oficiala de internet, la adresa www.thebeerinstitute.ro

Campania are ca scop vanzarea de abonamente de bere artizanala.

Campania se adreseaza atat persoanelor fizice cat si juridice care confirma ca au citit si au inteles Termenii si conditiile campaniei si ca sunt de acord in totalitate cu acestea. 

Pentru achizitionarea pachetului Abonament The Beer Institute orice utilizator trebuie sa completeze Formularul de comanda disponibil pe pagina campaniei, la adresa www.thebeerinstitute.ro.

Toate campurile formularului de comanda sunt obligatorii. In urma completarii formularului de comanda se va emite o factura proforma pe baza careia se poate face plata contravalorii pachetului Abonament The Beer Institute.  

Cumparatorul este singurul rasponsabil pentru veridicitatea si acuratetea datelor completate in formular. 

 

2.1. Tipuri de abonamente :

2.1.1. Abonament pe perioada determinata de 1 an

Abonatul face o plata in valoare de 1.440 de lei (TVA inclusa).

Prima livrare este gratuită. 

Următoarele 12 livrari se efectueaza chronologic, timp de 12 luni. 

In total, abonatul primeste 13 livari. 

2.1.2. Abonament pe perioada nedeterminata

Abonatul face o plata lunara de 120 lei (TVA inclusă)

Prima plată se efectuează automat, după plasarea primei comenzi. 

Plățile următoare se fac, prin debitare automată a cardului, în data de 15 a fiecărei luni. După debitarea cardului și încasarea plății, cutia cu bere este pregătită de personalul SC VP Craft Industries SRL. Cutia ajunge în posesia abonatului între datele de 20 și 25 ale lunii. 

 

  1. Informatii despre vanzator

Campania Abonament The Beer Institute este derulata de VP CRAFT INDUSTRIES SRL din Bucuresti, sector 4, Str. Spineni, nr. 4, et. 6, ap. 51 („The Beer Institute”).

 

  1. Pretul pachetului Abonament The Beer Institute este de 120 lei/luna (TVA inclus). 

Plata se poate face prin urmatoarele metode: 

– Online (prin e-payment) – completand formularul de plata online disponibil pe site. 

 

  1. Pagina oficiala a campaniei este www.thebeerinstitute.ro.

Participarea la aceasta campanie implica obligativitatea respectarii prevederilor prezentului document cu Termenii si conditiile campaniei. 

 

  1. Campania va putea fi intrerupta in urmatoarele situatii, dar nu inainte ca acesta sa anunte publicul prin intermediul sectiunii www.thebeerinstitute.ro.

– in caz de forta majora 

– printr-o decizie a organizatorului 

– in cazul in care stocurile de produse si servicii, care fac continutul pachetului, se epuizeaza. 

 

  1. Livrarea produselor din cadrul campaniei 

7.1. Abonamentele se onoreaza dupa cum urmeaza: 

7.1.1. daca sunt incheiate pana la data de 14 a lunii in curs, intra in vigoare de la data de 15 a lunii curente. (ex: daca achizitionarea pachetului se face la data de 14 ianuarie, abonamentele se onoreaza incepand cu luna ianuarie). 

7.1.2. daca sunt incheiate dupa data de 14 a lunii in curs,  intra in vigoare de la data de 15 a lunii urmatoare. (ex: daca achizitionarea pachetului se face la data de 15 ianuarie sau 25 ianuarie, abonamentele se onoreaza incepand cu 15 februarie) 

7.2. Livrarea Abonamentului se va face dupa cum urmeaza :

– Prin curier. La aceasta varianta de livrare taxele de livrare vor cadea in sarcina vanzatorului daca livrarea se face pe teritoriul Romaniei. 

 

Taxele de expeditie includ si asigurarea coletului. Vanzatorul nu se face responsabil pentru pagubele provocate de firma de curierat, dar in cazul in care sticlele de bere ajung la cumparator sparte si acesta poate dovedi ca le-a primit in acest fel, vanzatorul va retrimite, o singura data, bunurile incluse in abonamentul pentru acea luna.

 

  1. Incetarea abonamentului si a livrarilor

8.1. Abonament pe perioada determinata de 1 an

8.1.1. Se va emite o factura in avans, in valoare de 1.440 lei (TVA inclusa). In cazul unei anulari, suma de bani nu se returneaza.  

8.1.2. In cazul in care abonamentul nu este reinnoit acesta va inceta automat la implinirea livrarii celei de a douasprezecea luni din abonament. 

8.2. Abonament pe perioada nedeterminata

8.2.1. Pentru abonamentul pe perioada nedeterminata plata se incaseaza lunar, in avans, pentru luna urmatoare de livrare.

8.2.2. Abonamentul inceteaza in luna urmatoare celei in care s-a trimis o notificare de incetare a Abonamentului catre The Beer Institute la adresa abonament@thebeerinstitute.ro

 

  1. Comenzile pentru pachetul Abonament The Beer Institute vor incepe sa se onoreze in momentul in care contravaloarea lui va intra in contul organizatorului. 
  2. Returnarea produselor achizitionate si termeni de garantie.  

Produsele din cadrul pachetului Abonament The Beer Institute nu se pot returna. 

Produsele ce compun abonamentul (berile artizanale) sunt supuse unor termeni si conditii de garantie stipulate de producatorii acestora, in limitele conditiilor stipulate in contractul dintre distribuitor si producator. In cazul constatarii unor deficiente ale produselor din cadrul pachetului, cumparatorul se va adresa direct producatorului. The Beer Institute nu isi asuma niciun fel de raspundere pentru calitatea, continutul, caracteristicile produselor continute in abonament, aceasta cazand in sarcina exclusiva a producatorului. 

 

  1. Protectia datelor personale 

11.1. The Beer Institute prelucreaza datele cu caracter personal intr-un mod confidential,  sigur si transparent si va asigura ca puteti continua sa aveti incredere in The Beer Institute in ceea ce priveste datele pe care ni le furnizati.

Clientul  poate transmite  solicitari legate  de orice aspecte privind  confidentialitatea si prelucrarea datelor cu caracter personal pe adresa dedicata abonament@thebeerinstitute.ro sau folosind orice alte modalitati de contact utilizate in relatia cu clientii. 

Pentru  orice intrebare  referitoare la datele  personale sau pentru exercitarea  drepturilor legale, Clientul poate  utiliza adresa dedicata abonament@thebeerinstitute.ro. In cazul in care doreste, orice cereri cu privire la datele personale se pot adresa si prin posta la adresa Strada Spineni, nr. 4, ap. 51, etaj 6, Sector 4, Bucuresti, in atentia Responsabilului cu Protectia Datelor The Beer Institute. Toate  mesajele vor primi raspuns conform prevederilor legale. Cu toate acestea, Clientul trebuie sa aiba in vedere ca, din motive tehnice, pentru a pune in aplicare solicitarile sau optiunile sale, este posibil sa fie necesare cateva zile, timp in care The Beer Instituteva continua sa prelucreze datele personale ale Clientului pe baza optiunilor anterior exprimate. 

In anumite cazuri exceptionale, optiunile Clientului vor putea fi implementate doar in legatura cu campaniile promotionale viitoare.

11.2. Obtinerea datelor personale

In  general,  The Beer Institute  colecteaza date cu  caracter personal numai direct de la Client (date de contact, date cu privire la tranzactii, date de trafic sau utilizare a serviciilor etc.). Datele  cu caracter personal (denumite prescurtat date personale) reprezinta informatii care identifica un Client persoana fizica sau cu ajutorul carora aceasta persoana poate fi identificata. In  functie de optiunile manifestate pe parcursul utilizarii serviciilor The Beer Institute, Clientul furnizeaza datele sale de contact, cum ar fi numele, prenumele, adresa postala si de e-mail, numarul  de telefon, data nasterii si altele; detalii cu privire la tranzactii, cum ar fi informatii despre produsele achizitionate, preturi, moduri de plata; detalii legate de trafic si geo-locatie, vocea  atunci când apeleaza Serviciul Clienti sau imaginea sa atunci când intra in magazinele The Beer Institute, metadate ale informatiilor comunicate electronic, date comerciale, date economice, financiare si de asigurare. 

Cu  consimtamantul  Clientului, acesta  furnizeaza The Beer Institute  o copie dupa un act de identitate pentru anumite operatiuni (de exemplu, la identificarea privind primirea Abonamentului livrat). Pot fi furnizate date personale chiar daca nu se achizitioneaza un produs sau  serviciu The Beer Institute, de exemplu atunci când Clientul acceseaza website-ul The Beer Institute, viziteaza magazinele The Beer Institute sau când Clientul participa la un eveniment sau campanie promotionala.

Pentru  ca The Beer Institute  sa fie in masura sa ofere  cele mai bune produse si servicii, uneori sunt solicitate informatii privind experienta Clientului pe parcursul utilizarii produselor si serviciilor The Beer Institute (cum ar fi comentarii si sugestii, recomandari pentru imbunatatire). De asemenea, The Beer Institute primeste informatii sau continut creat de Client si oferit in mod activ (fotografii, clipuri etc.). 

Atunci când colecteaza date personale de la Client, The Beer Institute il informeaza ce date  sunt necesare pentru a fi furnizate, precum si consecintele nefurnizarii acestora. In anumite  cazuri specifice (de exemplu la incheierea unui contract), in situatia in care Clientul nu furnizeaza datele personale solicitate, este posibil ca The Beer Institute sa  nu fie in masura sa furnizeze produsele sau serviciile solicitate. In anumite situatii, datele personale sunt colectate automat de catre The Beer Institute (de ex. in cazul interactiunilor online). 

In plus, The Beer Institute poate colecta date personale prin mijloace automate (cum ar fi cookie-urile, semnale de tip beacon) atunci când Clientul interactioneaza cu anunturile si aplicatiile mobile sau când  viziteaza paginile sau site-urile web sau alte medii digitale ale The Beer Institute. In acest caz, datele personale pe care le colecteaza The Beer Institute pot include adresa IP, tipul de browser, sistemul de operare, numarul de identificare al dispozitivului mobil, locatia geografica, adrese URL  de redirectionare, informatiile despre actiunile intreprinse sau despre interactiunea cu sistemele informatice. 

In  scop legitim, datele personale ale Clientului sunt colectate de The Beer Institute si din surse externe (de exemplu, platforme centralizate, retelele sociale, alti revanzatori).

 The Beer Institutepoate colecta informatii despre Client si din alte surse pentru a putea raspunde la intrebari, a putea incheia un contract sau pentru a putea furniza produsele si serviciile The Beer Institute. Astfel  de date pot proveni de la agregatori de date terti, parteneri The Beer Institute, surse publice si site-uri de retele sociale ale unor terti, platforme online etc. Aceste informatii pot include date personale care fac parte din profilul Clientului de pe o retea de socializare a unei terte parti careia Clientul ii da acordul sa le comunice catre The Beer Institute.

In scopul prevenirii de fraude sau in scopul protejarii intereselor legitime ale The Beer Institute, societatea poate consulta baze de date externe, baze de date proprii sau publice (cum ar fi cea a Registrului Comertului sau Ministerului Finantelor Publice) care ajuta la identificarea unor posibile zone de risc in cadrul unei relatii contractuale viitoare. The Beer Institute va  putea folosi informatiile pe care le colecteaza despre Client, dispozitivul utilizat sau folosirea produselor si serviciilor si in alte moduri doar cu acordul Clientului sau in scop legitim, informand Clientul despre acest lucru in momentul colectarii sau in cel mai scurt timp.

Este  posibil ca The Beer Institute sa combine date personale despre Client colectate dintr-o sursa (de exemplu, un site web) cu date colectate dintr-o alta sursa (de exemplu, un eveniment offline). In urma acestei procesari  de date, The Beer Institute va fi in masura sa deserveasca interesele Clientului intr-un mod personalizat si legitim.

 

11.3. Temeiurile si scopurile prelucrarii de date personale

The Beer Institute va  colecta datele personale  numai pentru scopuri specifice  (daca exista acordul Clientului,  daca este necesar pentru executarea Contractului, daca exista o obligatie legala).

The Beer Institute prelucreaza datele personale ale Clientului: 

– in calitate de vizitator al magazinelor si site-urilor web ale The Beer Institute,     

– in calitate de client al produselor si serviciilor The Beer Institute, sau    

– in calitate de participant la campaniile The Beer Institute si la programele de loialitate si fidelizare.

In scopul de a oferi cele mai bune oferte si produse sau pentru a verifica eligibilitatea  Clientului pentru oferte imbunatatite, The Beer Institute prelucreaza date personale legate de profilul Clientului (bazat de istoric tranzactii sau consum). 

Pot exista si alte interactiuni  cu The Beer Institute România, iar  acestea vor fi notificate punctual catre Client. 

  1. a) Prelucrare de date personale pe baza acordului Clientului.  

Avand  in vedere specificul utilizarii serviciilor The Beer Institute  care presupune identificarea Clientului pentru a verifica varsta Clientului de peste 18 ani inainte de a presta serviciile, The Beer Institute va obtine si va considera ca are acordul Clientului pâna la momentul la care acesta se opune (prin contul The Beer Institute sau contactând The Beer Institute prin orice mijloace). 

In acest scop, The Beer Institute prelucreaza datele personale pentru a trimite:      

– Mesaje personalizate cu privire la produsele si serviciile  The Beer Institute, oferte, promotii sau evenimente speciale;    

– Mesaje personalizate despre produsele  si serviciile afiliatilor The Beer Institute;      

– Mesaje personalizate despre produsele si serviciile partenerilor de  afaceri The Beer Institute Romania. 

Totodata, The Beer Institute poate trimite in mod securizat datele personale catre terte parti care vor transmite mesaje de marketing personalizate cu privire la produsele si serviciile lor (in acest caz, Clientului i se recomanda sa parcurga politica de confidentialitate a tertelor parti care urmeaza sa i se aplice in egala masura).

Pâna la momentul inregistrarii unei cereri de opozitie, The Beer Institute va prelucra datele personale ale Clientului, iar solutionarea cererii se va face in cel mai scurt timp posibil din punct de vedere tehnic si practic.

  1. b) Prelucrare de date personale necesare pentru furnizarea de produse si servicii The Beer Institute. 

The Beer Institute prelucreaza datele personale pentru a:

– Raspunde intrebarilor sau a onora cererile sau comenzile Clientului,    

– Inregistra cererea Clientului de a participa la programe dedicate (ex. Abonament The Beer Institute)

– Procesa platile efectuate pentru produsele si serviciile The Beer Institute,    

– Efectua orice alte operatiuni necesare pentru furnizarea serviciilor si produselor The Beer Institutein relatie cu Clientul.

  1. c) Interesul legitim al The Beer Institute  România.  

Atunci  când exista  un interes legitim  care impune utilizarea  acestora, datele cu caracter  personal vor fi prelucrate de The Beer Institute pentru:      

– A  solicita  feedback cu  privire la experienta  Clientului sau pentru a  evalua eficienta comunicarii cu acesta, a personaliza experienta din magazinele si din mediul online The Beer Institute,     

– A crea si mentine conturile de Client, inclusiv pentru administrarea oricaror programe recompensare a persoanelor, asociate contului de Client,      

– A  pune la  dispozitia  Clientului programe  de loialitate si fidelizare  clienti (cum este de exemplu  programul Abonament The Beer Institute),      

– A  asigura  protectia  necesara, identificarea  si prevenirea debitelor,  abuzurilor, fraudei si altor  tipuri de infractiuni, reclamatiilor  si altor obligatii si pentru a respecta legislatia aplicabila,    

– A evalua solvabilitatea Clientului si riscul comercial in eventualitatea incheierii unui contract,    

 -A imbunatati produsele si serviciile The Beer Institute, prin evaluarea numarului de  utilizatori care acceseaza sau utilizeaza produsele si serviciile The Beer Institute,  care sunt caracteristicile produselor si serviciilor care prezinta cel mai mult interes pentru clienti, care sunt tipurile de oferte pe care clientii si le doresc si modul in care functioneaza produsele si serviciile online din punct de vedere tehnic,    

– Pentru a elabora profile de client pe baza carora The Beer Institutesa poata sa identifice ulterior cazuri de frauda,    

Clientul  are dreptul  sa se opuna oricând  la o prelucrare executata  pe baza interesului legitim, caz in care The Beer Instituteva solutiona cererea in functie de fiecare situatie in parte. The Beer Institute poate prelucra date personale ale Clientului si datorita unei  obligatii legale sau interes public. The Beer Institute se supune legilor aplicabile, care in anumite cazuri pot impune prelucrarea datelor Clientului (de exemplu, când exista o obligatie de  raportare, datele personale ale Clientului vor fi transmise autoritatii competente). Orice decizie luata exclusiv pe baza de prelucrare automata va fi anterior consimtita sau necesara incheierii Contractului. Clientul nu va face obiectul niciunei decizii bazate exclusiv pe prelucrarea automata a  datelor si care produce efecte juridice in ceea ce il priveste sau il afecteaza intr-un mod semnificativ, cu exceptia cazului in care Clientul a fost in mod explicit de acord cu prelucrarea sau prelucrarea este necesara pentru incheierea sau realizarea unui contract incheiat cu  The Beer Institute (cum e cazul identificarii eligibilitatii pentru anumite oferte, pentru a preveni situatiile de frauda si debite) sau The Beer Institute este obligat de lege sa utilizeze datele personale astfel. In toate cazurile, Clientul are posibilitatea de a solicita explicarea logicii din spatele mecanismului de decizie automata, precum si, acolo unde este cazul, Clientul poate sa solicite interventie umana in emiterea deciziei care il priveste.

Datele personale ale copiilor sunt prelucrate cu atentie (numai cu masuri de siguranta specifice). The Beer Institute nu solicita si nu colecteaza cu buna stiinta date cu caracter personal ale persoanelor cu vârsta mai mica de 18 ani 

 

11.4.  Drepturile  clientului in  ceea ce priveste  prelucrarea datelor  personale

Clientul are drepturi specifice in ceea ce priveste protectia datelor, iar The Beer Institute asigura un mediu care faciliteaza exercitarea acestora (dreptul de acces, de rectificare, de opozitie, de stergere, de primire a datelor personale sau de depunere a unei reclamatii).

The Beer Institutea  luat masurile de precautie  necesare pentru a asigura Clientul ca drepturile sale de protectie a datelor sunt respectate corespunzator. Clientul are dreptul:    

– Sa acceseze datele sale personale     

– Sa ceara modificarea lor      

– Sa  solicite  restrictionarea  prelucrarii sau sa  se opuna prelucrarii  acestora    

– Sa solicite stergerea datelor personale sau sa le primeasca pe cele furnizate  sau sa solicite The Beer Institute sa le transmita unei alte societati    

– Sa retraga acordul dat    

– Sa dezactiveze anumite tipuri de colectare sau utilizare a datelor sale, inclusiv utilizarea cookie-urilor si unor tehnologii similare, utilizarea datelor sale in scopuri de marketing si pentru analize de date    

– Sa depuna o reclamatie la autoritatea de supraveghere competenta (in România, este competenta Autoritatea Nationala de Supraveghere a Prelucrarii Datelor cu Caracter Personal).

De  asemenea,  Clientul are  dreptul sa solicite  The Beer Institute sa corecteze orice inexactitati cu privire la datele personale ale Clientului. In  cazul unui cont online, acest lucru se poate face, de obicei, din sectiunea de editare a datelor contului. In orice situatie, Clientul poate trimite  o solicitare de rectificare a datelor catre The Beer Institute. In ceea ce priveste dreptul de dezactivare, Clientul il poate exercita dupa cum  urmeaza: (a) prin urmarea instructiunilor pentru dezactivare din comunicarile de marketing relevante; (b) in cazul in care are un cont The Beer Institute, poate  modifica preferintele de activare/dezactivare din sectiunea relevanta de editare a contului; sau (c) contactând Serviciul Clienti. 

Clientul poate primi in continuare comunicari administrative de la  The Beer Institute România, precum confirmari ale comenzilor sau  notificari cu privire la activitatile din contul sau (de ex. confirmari  de cont si modificari de parola), chiar daca renunta la primirea comunicarilor de marketing. Aceste drepturi pot fi limitate, in anumite circumstante, prin lege. Astfel de restrictii vor fi verificate individual si vor fi comunicate Clientului in mod corespunzator.  

 

11.5. Prelucrarea datelor personale de catre terti

In cazul in care Clientul isi exprima acordul in acest sens sau exista un interes legitim in ceea ce priveste utilizarea datelor sale personale, The Beer Institute va putea comunica aceste date altor persoane.

The Beer Institute poate comunica datele personale ale Clientului unor terte parti numai in urmatoarele situatii:    

– Afiliati:  datele personale  pot fi comunicate  societatilor afiliate  in scopuri de afaceri legitime,      

– Furnizori  de servicii: The Beer Institute poate  contracta furnizori de servicii, agenti sau antreprenori care sa furnizeze servicii in numele sau, inclusiv servicii de administrare a mijloacelor si a serviciilor  puse la dispozitia Clientului. Aceste terte parti pot accesa sau prelucra in alt mod datele personale pe durata furnizarii acestor servicii. The Beer Institute solicita acestor terte parti sa respecte toate legile aplicabile privind protectia datelor si cerintele de securitate referitoare la datele personale  ale Clientului prin incheierea unui acord scris.  

– Promotii ale partenerilor si promotii comune: The Beer Institutepoate derula un program sau o promotie impreuna cu o alta societate si, ca urmare a implicarii Clientului in activitate, poate sa colecteze si sa utilizeze datele sale personale. Datele sale personale vor putea fi comunicate unei alte companii in scopuri de marketing numai daca Clientul nu s-a opus la a primi informatii direct de la acea societate,    

– Consultanti sau parteneri externi The Beer Institute care ofera asistenta societatii (de ex. avocati externi, agentii de recuperare, curieri, furnizori produse)    

– Autoritati publice: The Beer Institute poate comunica datele Clientului in cazul in care i se impune acest lucru prin lege sau in cazul in care considera, de buna-credinta, ca respectiva divulgare este necesara in  mod rezonabil pentru derularea corespunzatoare a proceselor juridice, investigatiilor sau pentru a raspunde la orice reclamatii.

11.6. Masuri de siguranta adecvate

The Beer Institute a  aplicat masuri de siguranta  adecvate pentru a garanta siguranta datelor personale ale Clientului si a implementat si durate specifice pentru ca datele personale sa fie pastrate atat cat este necesar pentru indeplinirea scopului declarat 

Securitatea  datelor: pentru  a garanta siguranta  datelor personale, The Beer Institute a implementat o serie de masuri de securitate care sunt  in conformitate cu standardele industriale general acceptate in acest sens. Aceste mijloace  de protectie nu acopera acele date personale pe care Clientul alege sa le comunice in spatii publice online sau offline.

Pastrarea datelor: The Beer Instituteva pastra datele personale atâta timp  cât este necesar pentru scopul declarat, luând in considerare nevoia de a raspunde la intrebari sau de a rezolva probleme, de a oferi servicii noi sau imbunatatite si de a respecta cerintele legale aplicabile. Prin urmare, The Beer Institute poate pastra datele personale pentru o perioada  rezonabila de timp dupa ultima interactiune a Clientului cu The Beer Institute (conform legislatiei aplicabile sau cât este necesar pentru a raspunde unei reclamatii sau a ne apara in cazul unei litigiu). Atunci când datele personale ale Clientului nu mai sunt necesare scopului pentru care au fost colectate sau care a fost agreat si nici nu exista vreo obligatie legala de pastrare, The Beer Institutele va distruge sau sterge intr-un mod sigur.

 

  1. Rezolvarea litigiilor 

In cazul unor litigii aparute intre  si cumparatori, acestea vor fi solutionate pe cale amiabila. Daca nu este posibila rezolvarea litigiilor pe cale amiabila, partile implicate in litigiu vor inainta litigiul spre solutionare instantelor competente romane din raza municipiului Bucuresti. 

 

  1. Contact: 

Pentru detalii suplimentarea despre campanie va rugam sa ne contactati la: 

– Tel: 0765346715 (abonamente) 

– Email: abonament@thebeerinstitute.ro

 

Contact

Dacă ai întrebări despre abonament scrie-ne la >>> abonamente@thebeerinstitute.ro

the beer institue the beer institue